Pomôžte nám zlepšiť vášu skúsenosť

Ku dňu 8. Júla 2023 sme aktualizovali naše Zásady ochrany osobných údajov a Obchodné podmienky. Na prispôsobenie obsahu a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky a aplikácie, používame na neustále zlepšenie užívateľskej skúsenosti a dojmu.

Všetky blog posty

Lead - budúcnosť efektívnej komunikácie s vašimi zákazníkmi

Dôležitosť leadov sa v dnešnom svete, ktorý je v skoro každej oblasti presaturovaný, stáva nespochybniteľnou. Hovoríme o saturácií či konkurenčných produktov a služieb na trhu ako aj vyjadreného záujmu o Váš produkt a službu. Tento blog sa venuje vysvetleniu pojmu lead a otázke prečo správne uchopenie leadov signifikantne napomáha maximalizovaniu rastu a výnosov vo Vašej firme.

Už ste mohli zachytiť pojem marketingový, predajný alebo podnikateľský (business) lead, v jednoduchosti lead. Lead predstavuje potenciálneho zákazníka, ktorý prejavil určitú úroveň záujmu o produkt alebo službu Vašej firmy. Príklady takéhoto záujmu evidovaného v AVATO Lead sú vyplnenie formulára na Vašom webe, prihlásenie sa na odber Vášho zoznamu e-mailov, účasť na webináry, prijatie telefonátu alebo iné.

random image

V praxi by mali byť tieto aktivity odovzdane tímu predaja, ktorý použije tieto informácie na prispôsobenie svojho prístupu k potencionálnemu zákazníkovi, a teda zvýšenie šancí premeny potencionálneho zákazníka na existujúceho zákazníka. Postupy evidencie a analýz leadov v AVATO Lead napomáha navigovať predaj Vášmu tímu, tým, že poskytuje nástroje pre budovanie vzťahov s potenciálnymi zákazníkmi, ktoré ušetria čas pri hľadaní nových potenciálnych zákazníkov a eliminujú nedbanlivosť pri strácaní už existujúcich potencionálnych zákazníkov.

Analýza leadov môže byť prínosom pre širokú škálu spoločností. Je užitočná najmä pre firmy, ktoré majú dlhšie predajné cykly a proces predaja, ktorý si vyžaduje niekoľko interakcií so zákazníkom pred uzavretím predaja. Príklady odvetví, ktoré môžu profitovať z AVATO Lead, zahŕňajú predajne a leasingy áut, B2B softvér a technológie, profesionálne služby ako poradenské alebo účtovnícke firmy, finančné služby či prevádzkovatelia zdravotnej starostlivosti. Každá firma, ktorá sa pri dosahovaní výnosov spolieha na generovanie potenciálnych zákazníkov a udržiavaní vzťahu s týmito zákazníkmi, prosperuje z analýzy AVATO Lead na zlepšenie svojich predajných a marketingových stratégií. Viac o tom, čo pre Vašu firmu môže urobiť AVATO Lead sa dozviete na stránke produktu.